FAQ - Ofte stillede spørgsmål
For at gøre det nemmere for dig at shoppe på vores side, har vi valgt de oftest stillede spørgsmål for vores kunder. Hvis du ikke har fundet hvad du leder efter, så kontakt os via kontaktformularen, telefon eller e-mail, og så vil vi være glade for at besvare alle dine spørgsmål.
-Hvordan foretager jeg et køb?
Det er nemt og hurtigt at købe fra vores online butik. Når først du har bestemt dig for et produkt, skal du tilføje det til din kurv og så fortsætte til betalingen, hvor du vil indtaste dine leveringsoplysninger og bekræfte købet.
+Hvordan tilføjes flere produkter i indkøbskurven?
Når først du har tilføjet et produkt til din kurv, så vælg 'Fortsæt med at shoppe'-muligheden for at tilføje flere produkter. Når du har lagt de ønskede produkter i din kurv, så gå videre til betaling og indtast dine leveringsdetaljer.
+Er et login nødvendigt for at bestille?
Nej. Du kan lægge en ordre uden at oprette et log-in på siden.
+Hvem leverer pakken?
Pakken leveres via kurér. Vi bevarer rettigheden til at ændre kontraktpartneren til levering af forsendelsen.
+Hvor hurtigt sender du pakken?
Fra det øjeblik du gennemfører købet, leveres pakken til kureren inden for en arbejdsdag, og du kan forvente levering til din adresse senest fem dage efter varens afsendelse.
+Hvordan foretages betaling?
Betaling udføres kontant ved betlaing, dvs. når du afhenter pakken. Betaling kan også udføres via PayPal, kreditkort og betalingsordre, hvis det er indikeret på salgssiden.
+Yderligere tjenester
Hvis du beslutter dig for en prioriteret levering under betaling, betyder det at vi vil behandle din ordre først og sende produktet omgående.
Gennem købsprocessen, kan du betale ekstra for pakkeforsikring, hvilket betyder, at hvis der opstår skader under transport, kan vi erstatte det skadede produkt uden unødvendige spørgsmål.
+Kan produkterne afhentes personligt?
Der er ingen mulighed for opsamling af et personligt produkt, da det er en online butik og vi har ikke en fysisk forretning. Køb er kun muligt gennem hjemmesiden.
+Datasikkerhed
Shopping er ekstremt sikkert på vores hjemmeside. Vi bruger de mest avancerede krypteringsmetoder, og andre sikkerhedsprotokoller, der holder vores kundedata 100% sikker.
Din data er beskyttet og vi vil ikke dele det med tredjeparter. Vi vil bruge din personlige data eksklusivt for ordren, og for at sende bestemt informationsmateriale.
+Jeg ønsker at bestille større kvantiteter af nogle produkter! Hvordan kan jeg gøre det?
Hvis du ønsker at bestille en større mængde produkter eller samarbejde med os, skal du kontakte os via kontaktsiden for at blive enige om forskellige muligheder for samarbejde.
+Hvordan kan jeg gøre det?
Køberen skal skriftligt meddele sælgeren, at den agter at trække købet tilbage senest inden den frist, der er angivet på den side, hvor han købte produktet.
+Jeg bestilte produktet, men det er ikke leveret endnu, hvem skal jeg kontakte?
I tilfælde af at den planlagte leveringstid er gået, og du endnu ikke har modtaget pakken, skal du sende os en forespørgsel til e-mail-adressen til kundesupport nederst på hjemmesiden.